خرید عمده گلدان پلاستیکی مستطیلی (سفید و آجری) + تخفیف ویژه

گلدان پلاستیکی مستطیلی یکی از بهترین محصولاتی است که شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی بسیار عالی خریداری کنید. این دسته از گلدانها یکی از بهترین بسترها برای گیاهانی است که شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست در سریع ترین زمان ممکن برای خود خریداری کرده و به پرورش گیاهان در آن بپردازید. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با این موضوع بپردازیم.

سایزهای مختلف گلدان پلاستیکی مستطیلی

 

سایزهای مختلف گلدان پلاستیکی مستطیلی

در حال حاضر انواع مختلفی از گلدانهای پلاستیکی مستطیلی وجود دارد که شما می توانید با توجه به این که چه سایزی را احتیاج دارید، نسبت به خرید آنها اقدام کنید. در این بخش از مطلب قصد داریم شما را با انواع سایزهای مختلف گلدان پلاستیکی مستطیلی آشنا کنیم. همراه ماه باشید.

گلدان 6: گلدانی که دهانه آن حدود 6 سانتیمتر است را گلدان 6 یا گلدان سایز 6 مینامند.

  • اندازه دقیق دهانه: 6 سانتی متر
  • اندازه ارتفاع: 5 تا 5.5 سانتی متر
  • موارد استفاده وکاربرد: انواع کاکتوس

گلدان سایز 9: گلدان سایز 9 گلدان مناسب بنفشه آفریقایی

  • اندازه دقیق دهانه: 9 سانتی متر
  • اندازه ارتفاع: 8.5 تا 9 سانتی متر
  • موارد استفاده و کاربرد: گلدانی مناسب برای گیاهانی مثل اپیشیا، گلوکسینیا، بنفشه آفریقایی و گیاهان کوچک

گلدان سایز 10

  • اندازه دقیق دهانه: 10 سانتی متر
  • اندازه ارتفاع: 8 تا 10 سانتی متر
  • کاربرد و بیشترین موارد استفاده: همانند گلدان 9 گلدانی مناسب برای گیاهان جمع و جور و کوچک است.

گلدان سایز 12:

  • اندازه دقیق دهانه: 12 سانتی متر
  • اندازه ارتفاع: 11 تا 9.5 سانتی متر
  • کاربرد و بیشترین موارد استفاده: این سایز گلدان برای کاشت پیاز گل و نشای اغلب گیاهان به کار می رود.

سایز گلدان 14:

  • اندازه دقیق دهانه : 14 سانتی متر
  • اندازه ارتفاع : 10 تا 11 سانتی متر
  • کاربرد و بیشترین موارد استفاده: برای گیاهان یک ساله و گیاهانی که ریشه تقریبا گسترده ای دارند استفاده می شود.

گلدان سایز 19 :

  • اندازه دقیق دهانه : 19 سانتی متر
  • اندازه ارتفاع : حدود 15 سانتی متر
  • کاربرد و بیشترین موارد استفاده: بهترین گزینه برای گیاهان دایمی دارای ریشه گسترده می باشد.

رقابت در بازار گلدان پلاستیکی

 

رقابت در بازار گلدان پلاستیکی

این که بتوانید یک محصول را با بهترین قیمت برای خود خریداری کنید می تواند مزیت بسیار بزرگی باشد. از سویی دیگر، گلدان پلاستیکی مستطیلی ارزان قیمت را نیز می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری کنید. مزایای استفاده از گلدان پلاستیکی مستطیلی بی شمار هستند و همین موضوع باعث می شود تا استفاده از این گلدان به اوج خود برسد و متقاضیان آن برای خرید بسیار افزایش پیدا کنند.

این واقعیت که امروزه گلدانهای پلاستیکی تقریبا به طور انحصاری در همه جا مورد استفاده قرار می گیرند به این دلیل است که آب را بسیار بهتر در خود نگه می دارند و مانند گلدانهای سفالی در محیط تعریق نمی کنند. گلدانهای پلاستیکی در مصرف آب بسیار صرفه جویی می کنند و آنچه در باغها و گلخانه‌ ها مفید است قطعا می تواند در خانه ما نیز مفید باشد. بنابراین باید به دقت فکر کنید که کجا و برای چه هدفی از گلدان های گل در باغ خود استفاده می کنید. به عنوان مثال برای پرورش گیاهان جوان در باغ خود از گلدانهای پلاستیکی استفاده می کنید که می توان آنها را مرتب تمیز کرد و دوباره از آنها استفاده کرد.

مهمترین شهر تولید گلدان پلاستیکی ایران

 

مهمترین شهر تولید گلدان پلاستیکی ایران

نمی توان به شکلی دقیق گفت که کدام شهر به عنوان مهم ترین در تولید گلدان پلاستیکی ایران معرفی می شود. اما اگر بخواهیم به محضولات موجود در بازار توجه داشته باشیم، می توانیم این گونه این موضوع را بیان کنیم که هیراد پلاست بهترین تولید کننده گلدان پلاستیکی بوده و در تهران است. پس تهران می تواند یکی از مهم ترین شهرهای تولید کننده گلدان پلاستیکی معرفی شود و شما نیز می توتنید از این شهر، بهترین ها را با قیمتی عالی از آن خود کنید.

گلدان پلاستیکی مستطیلی سفید

گلدان پلاستیکی مستطیلی سفید

برای کاشت گیاهانی که نیاز به فضای بسیار زیادی برای ریشه دهی ندارند، گلدان پلاستیکی مستطیلی سفید می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این دسته از گلدانها که از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند می توانند بهترین انتخاب برای تمامی افرادی باشند که می خواهند در خانه یا در اتاق خود نسبت به نگهداری یک گیاه اقدام کنند.

البته، گلدانهای سفالی در تراس بسیار زیباتر به نظر می رسند اما گیاهان در گلدانهای پلاستیکی بسیار بهتر رشد می کنند. اگر زمان زیادی برای آبیاری ندارید، می توانید فقط یک ترفند کوچک انجام دهید و از ظروف سفالی برای نمایان شدن گلدان های گل استفاده کنید و گلدان های پلاستیکی را با ظاهری سفالی یا سفالی در پس زمینه بچینید. می توانید گیاه را در گلدان پلاستیکی کاشته و در گلدان سفالی قرار دهید. این کار باعث می شود تا اگر به دنبال نمایه بهتری هستید، هم گلدان پلاستیکی را با خود به همراه داشته باشید و هم گلدان سفالی. این کار باعث می شود تا افرادی که می خواهند گیاهشان در فضایی بهتر رشد کند و از سویی دیگر می خواهند نمای گلدان سفالی را نیز با خود به همراه داشته باشند، مفید باشد.

خرید گلدان پلاستیکی مستطیلی عمده

 

خرید گلدان پلاستیکی مستطیلی عمده

اگر از گلدانهای پلاستیکی برای نگهداری گیاهان خود استفاده می کنید یا در نظر دارید که به خرید گلدان پلاستیکی مستطیلی عمده بپردازید، مطمئنا علاقه مند خواهید بود که بدانید آیا این انتخاب درست است یا خیر. حقیقت این است که این نوع گلدانها از گلدانهای خاک رس معمولی دوام بیشتری دارند. یکی دیگر از مزایای آن این است که وزن و قیمت آنها بسیار کمتر است. علاوه بر این، آنها رطوبت را بهتر حفظ می کنند، برخی از مدل ها حتی دارای مخازن آب با سیستمهای خودآبیاری هستند.

پلاستیک در مقایسه با گلدانهای سفالی و بتنی ماده ای ارزان است. علاوه بر این، گلدانها را می توان با کمک قالب و پلاستیک بازیافتی ساخت که می تواند با محیط زیست کمک بسیاری بکند. این ماده همان طور که در پاراگراف قبلی نیز اشاره کردیم، برخلاف خاک رس مانع از دست رفتن سریع رطوبت از بستر می شود. پلاستیک برای گیاهانی که به یک بستر مرطوب نیاز دارند و یا برای جلوگیری از آبیاری مداوم بسیار ایده آل است. خرید این گلدانها از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست در وقت و هزینه های ما صرفه جویی می کنند و باعث می شود تا خیلی کمتر به گیاهان خود را آبیاری کنیم.

خرید گلدان پلاستیکی مستطیلی عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما