خرید مستقیم کلمن آب پلاستیکی عمده

کلمن آب پلاستیکی عمده، را می توان از کارخانه های تولید کننده ظروف پلاستیکی از جمله کلمن، و نمایندگی های فروش مرکزی، در سراسر کشور خریداری کرد. خریداران، به منظور تامین این کالا، به عنوان اجناس مورد فروش در مغازه و فروشگاه های لوازم خانگی خود، نیاز دارند تا با قیمت عمده و مناسب آن را تهیه نمایند تا هم‌ مقرون به صرفه باشد، و هم از نظر کیفیت و اصل بودن کلمن تضمین شده باشد، با انتخاب روش خرید مستقیم به مقدار عمده، نیز می توان به سوددهی خوبی رسید.

 کلمن آب پلاستیکی عمده

مزیت های استفاده از کلمن پلاستیکی

 کلمن آب پلاستیکی عمده

در بازار انواع و اقسام کلمن ها، با جنس های مختلف وجود دارد، اما شواهد نشان می دهد که انتخاب کلمن‌پلاستیکی، مخصوصا کلمن پلاستیکی کوچک، توسط مشتریان رایج تر است. دلیل استقبال برای خرید کلمن پلاستیکی، مزیت هایی است که این کلمن دارد. این مزیت ها عبارتند از:

  • وزن سبکی دارند، تا به راحتی بتوان آن را خیلی راحت حمل و جا به جا کرد.
  • چون از مواد پلاستیکی درست شده است می توان به طور کاملا یکپارچه به شکل دلخواه کلمن را قالب ریزی کرد و نسبت به کلمن با جنس فلزی و… نیازی به سرهم کردن اجزایش ندارد.
  • سازندگان آن ها را در شکل های مختلفی ساخته اند، که به دلیل تنوع زیاد از نظر رنگ و شکل و حجم، حق انتخاب بیشتری به مشتری می دهد.
  • در برابر ضربه و فشار، مقاومت بیشتری دارند و به ندرت دچار فرورفتگی، خراشیدگی و شکستگی می شوند.
  • کلمن های پلاستیکی چندکاره هستند و برای مصارف گوناگون از آن می توان استفاده کرد، به طور مثال علاوه بر نگه داری آب سرد و یا گرم، از آن به کمک یخ، برای نگه داری بعضی داروها و در پزشکی برای نگه داری اجزای پیوندی بدن نیز استفاده می گردد.
  • قیمت مناسب تری دارند و می توان بهترین کیفیت و مدلِ کلمنِ پلاستیکی را با قیمتی مناسب خریداری کرد.

البته هر شخص پس از خرید کلمن‌پلاستیکی و استفاده از آن به مرور از مزین های آن آگاه می شود، که باعث می گردد بخاطر خرید این محصول، احساس رضایت خاطر کند و خرید آن‌ را به دیگران نیز پیشنهاد بدهد.

انواع مختلف کلمن پلاستیکی موجود در بازار

انواع مختلف کلمن پلاستیکی موجود در بازار

هنگامی که تصمیم می گیرید که، آب یخ تهیه کنید، به اولین وسیله ای که برای نگه داری آن نیاز دارید، کلمن است. باید در بین انواع کلمن پلاستیکی موجود در بازار، یک کلمن آب استاندارد را انتخاب نمود تا در فصل گرما که بدن نیاز به نوشیدن آب خنک دارد، بتواند از آن استفاده نماید. در بازار فروش، کلمن ها بسیار متنوع هستند، که باید با کاربرد و کیفیت آن ها آشنا شد و سپس تصمیم گرفت یکی از آن ها را انتخاب نمایید. انواع مختلف کلمن به شرح زیر است:

  • کلمن پلاستیکی پایه دار.
  • کلمن پلاستیکی با کف مسطح و بدون پایه.
  • کلمن پلاستیکی تاشو، که بیشتر یک کلمن مسافرتی است و حمل و استفاده بسیار راحتی دارد.
  • کلمن پلاستیکی چرخ دار، که معمولا در حجم های بزرگ هستند و بخاطر راحت تر جا به جا کردن آن، چرخ در زیر آن تعبیه شده است.
  • کلمن پلاستیکی با چند محفظه مجزا و شیر های مجزا یا همان کلمن چندقلو، برای نگه داری چند نوشیدنی و مایع خنک به صورت هم زمان.
  • کلمن های طراحی شده برای کاربرد در حرفه هایی مانند داروسازی و پزشکی، که به شکل ویژه ای طراحی شده اند.

بیشتر بخوانید: فروش ظروف پلاستیکی آشپزخانه

لازم به ذکر است که سازندگان پیوسته در تلاشند که، به منظور افزایش کیفیت و کارآیی کلمن های تولیدی خود و همچنین برطرف کردن ایراد و کاستی های احتمالی در مدل های کلمنی که روانه بازار شده است، بتوانند مدل های جدیدتر و بهتری را تولید نمایند و به بازار عرضه کنند، قطعا بر تنوع مدل کلمن ها می افزاید.

ابعاد استاندارد کلمن آب پلاستیکی چقدر است؟

ابعاد استاندارد کلمن آب پلاستیکی چقدر است؟

خوشبختانه تنوع رنگ، مدل، جنس و سایز در کلمن ها بسیار بالا است. که برای اجرایی کردن هر یک از موارد گفته شده سازنده با در نظر گرفتن چارچوب و استاندارد هایی که از سمت ناشران بر این صنف تعیین می گردد، اقدام به تولید نموده است. در بین‌ این همه تنوع، شاخصه ای که تاکید بسیاری بر استاندارد بودن آن دارند، ابعا کلمن آب پلاستیکی است.

بیشتر بخوانید: فروش میز ناهارخوری پلاستیکی

کلمن های پلاستیکی، در ابعاد مختلفی ساخته می شوند، زیرا ما کلمن های یک نفره، دو نفره، چند نفره، کلمن های مناسب برای محیط های آشپزخانه های بزرگ، در بازار مشاهده می نماییم که توسط تولیدکنندگان ساخته شده اند و روانه بازار گردیده اند.

اینکه ابعاد استاندارد برای کلمن، چه ابعادی است را، نسبت ابعاد به حجم مشخص می کند. سازندگان این موضوع را در نظر می گیرند که، با ریختن حجم مشخصی آب درون کلمن، دیواره های کلمن چقدر، توان تحمل فشار وارد سده از سمت آن را دارند و هم اینکه، با اضاف شدن حجم مشخصی از آب آیا حمل آن راحت است یا نه.

بنابراین سازندگان برای مشخص کردن ابعاد مناسبِ یک کلمن، ویژگی های گفته شده را در نطر می گیرند سپس اقدام به تولید می نمایند، که این ابعاد خوشبختانه به صورت یک استاندارد جهانی است و با در نظر گرفتن آن انواع کلمن با سایزهای مختلف ساخته می شود.

شرکت تامین کلمن آب پلاستیکی عمده

شرکت تامین کلمن آب پلاستیکی عمده

کارخانه های تولیدی صاحب نامی در سطح کشور هستند که با تولیدات متنوع خود، تامین کلمن آب در بازار را تا حدودی برعهده گرفته اند. از آنجایی که بعضی از نقاط کشور هستند که توزیع کلمن به تعداد و قیمت عمده امکان‌پذیر نیست، شرکت های تامین کننده ای فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده اند و به عنوان یک واسطه و توزیع کننده مطرح مسئولیت پخش عمده را برعهده گرفته اند.

این شرکت های تامین کننده از طریق دفاتر فروش، نمایندگی ها و فروشگاه های بزرگ عرضه کلمن پلاستیکی به طور عمده، شرایطی را فراهم آورده اند که به راحتی مغازه داران و بازاریابی که فروشنده اقلام پلاستیکی هستند، به راحتی بتوانند با قیمتی مناسب انواع کلمن را به تعداد زیاد و با کیفیتی تضمین شده خریداری نمایند.

شرکت های تامین کننده برای سهولت در روند خرید و فروش، و رعایت حال مشتریانی که ‌برای شان امکان پذیر نیست که به صورت حضوری مراجعه کنند و خرید خود را انجام دهند، با طراحی وبسایت های فروش، و بارگزاری عکس تمام مدل های کلمن، همراه با ویژگی ها، قیمت، و شرایط ثبت سفارش و ارسال، توانسته اند امکان‌خرید آنلاین را برای مشتریان نیز فراهم کنند تا حجم بالای سفارشات خود را با همان قیمت عمده در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما