صندلی پلاستیکی ساده – تولید عمده و خرد

صندلی پلاستیکی ساده یکی از پرفروشترین محصولات حال حاضر در بازار خرید و فروش محصولات پلاستیکی است. این دسته از صندلیها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و همین موضوع باعث می شود تا هر فرد با هر میزان بودجه ای که دارد، بتواند نسبت به خرید آنها اقدام کند. ما در هیراد پلاست قصد داریم ابتدا بهترین اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار داده و سپس روش های خرید صندلیهای پلاستیکی ساده را به شما معرفی کنیم. در این مطلب همراه ما باشید و اگر قصد خرید یک صندلی باکیفیت را دارید، به هیچ عنوان این مطلب را از دست ندهید.

آنچه که باید در مورد صندلی پلاستیکی ساده بدانید

 

آنچه که باید در مورد صندلی پلاستیکی ساده بدانید

قطعا برایتان سوال پیش آمده که صندلیهای پلاستیکی ساده چه صندلیهایی هستند و باید قبل از خرید چه اطلاعاتی را از آنها بدست بیاوریم. در حال حاضر، در بازار مبلمان محصولات بسیاری از مواد مختلف ساخته شده است. در تولید بسیاری از اقلام داخلی پلاستیکی پرکاربرد تر از سایر محصولات دیگر است. در این بخش قصد داریم در مورد ویژگیهای صندلیهای پلاستیکی ساده صحبت کنیم.

ویژگی های مثبت صندلی های پلاستیکی عبارتند از:

  • هزینه: به عنوان یک قاعده، صندلیهای ساخته شده از این مواد ارزان هستند و هر خریدار می تواند آن را برای خود داشته باشد.
  • انعطاف پذیری: به راحتی هر شکلی را به خود می گیرد، پس می توانید به راحتی ساعتها روی این صندلی بنشینید.
  • مقاومت در برابر سایش: صندلی پلاستیکی ساده به مرور زمان پوسیده نمی شود و به دلیل مقاومت در برابر رطوبت، متورم شده و همچنین کپک نمی زند.
  • مراقبت آسان: برای مراقبت از صندلیهای پلاستیکی ساده، نیازی به ذخیره ابزارهای ویژه گران قیمت نیست. کافی است هر از چند گاهی آنها را با دستمال مرطوب تمیز کنید.
  • جا به جایی ساده: مبلمان پلاستیکی را می توان به راحتی در مکان دیگری بدون تلاش اضافی جا به جا  کرد.

انواع صندلیهای پلاستیکی ساده و مدرن

 

انواع صندلیهای پلاستیکی ساده و مدرن

همان طور که می دانید، در حال حاضر در بازار انواع مختلفی از صندلی پلاستیکی ساده و مدرن وجود دارد که هر کدام نیز برای فضایی خاص مناسب هستند. صندلیهای پلاستیکی ساده و مدرن صندلی‌هایی هستند که هیراد پلاست آنها را با قیمتی عالی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. در این قسمت به معرفی انواع این دسته از صندلیها می رویم.

انواع مدل های دسته دار به همراه پایه چوبی یا فلزی

این دسته از صندلیها یکی از پر فروش ترین صندلیهای پلاستیکی هستند. صندلیهای ساده پلاستیکی دسته دار که گاهی به همراه پایه فلزی و گاهی نیز به همراه پایه چوبی ارائه می شوند، عمدتا از رنگ سفید یا زرد ساخته شده و طراحی ساده ئ مدرنی را نیز برای خد به همراه دارند. شایان ذکر است که می توانید دیگر رنگهای این صندلی را نیز در هیراد پلاست یافت کنید.

انواع مدل های بدون دسته

این دسته از صندلیهای پلاستیکی ساده که معمولا با پایه پلاستیکی عرضه می شوند یکی از بهترین صندلیهایی هستند که افراد می توانند در محیط کار خود از آنها استفاده کنند. صندلیهای پلاستیکی بدون دسته ساده به صورت تک یا متصل به هم به شکل ردیفی عرضه می شوند.

ویژگی های مهم صندلی پلاستیکی ساده

 

ویژگی های مهم صندلی پلاستیکی ساده

این دسته از صندلیها معمولا به همراه پایه فلزی، چوبی یا پلاستیکی ارائه می شوند. افراد می توانند به هر رنگی که مد نظرشان بود صندلی پلاستیکی ساده را توسط فروشگاه هیراد پلاست خریداری کرده و در محل مورد نظر خود آنها را تحویل بگیرند. نکته دیگر در رابطه با صندلی پلاستیکی ساده این است که شما به راحتی می توانید آن را بشویید و برای این کار تنها احتیاج به اسپری شستشو و یک دستمال مرطوب دارید.

این ویژگی می تواند یکی از مهم ترین مزایایی باشد که صندلی پلاستیکی غذاخوری برای افراد به همراه دارد. اگر غذا روی صندلی بریزد، به راحتی تمیز می شود، چه بسا که صندلیهای میز ناهار خوری عموما دارای رویه پارچه ای هستند و اگر غذا روی آنها بریزد، تمیز کردن رویه بسیار سخت می باشد. به همین دلیل است که باید  هزینه ای اضافی برای خرید کاورهای مخصوص صندلی بدهید، چیزی که برای صندلی پلاستیکی ساده که برای غذاخوری مورد استفاده قرار می‌ گیرند، اصلا نیاز نیست.

انواع صندلیهای پلاستیکی ساده

 

انواع صندلیهای پلاستیکی ساده

صندلیهای پلاستیکی ساده انواع مختلفی دارند. محبوب ترین و پرفروشترین گزینه ها را به شرح زیر هستند:

  • یکی از پرطرفدارترین ها صندلی های ناهار خوری هستند که در محوطه مربوطه منزل مورد استفاده قرار می گیرند. طراحان توصیه می کنند این محصولات را طوری انتخاب کنید که به رنگ کف بچسبند. وسایل داخلی مشابه با میزهای ساخته شده از مواد مختلف، خواه فلز، شیشه یا چوب، هماهنگی دارند. شرط اصلی در این مورد هماهنگی سایه ها است.
  • مدلهای پلاستیکی جمع شونده برای فعالیت در فضای باز ایده آل هستند. آنها با تحرک متمایز می شوند. در صورت لزوم، می توان آنها را در هر زمان در مکانی جدید مرتب کرد.
  • اگر به دنبال مطمئن ترین و بادوام ترین گزینه ها هستید، پس باید به دنبال سازه های پایدار بر روی یک قاب فلزی یا پایه های چوبی باشید. چنین سازه هایی به دلیل پشتیبانی با کیفیت بالا دوام بیشتری دارند و در معرض تغییر شکل و شکستگی نیستند. این محصولات با عملکرد عالی اغلب دارای قاب های بافته شده با درج های روباز هستند.
  • صندلیهای پلاستیکی ساده نیز نرم و سخت هستند. نسخه‌ های دارای صندلیهای نرم مجهز به روکشی محتاطانه با لایه‌ ای نه چندان ضخیم هستند یا با یک پوشش نرم که کل ساختار را می‌ پوشاند تکمیل می‌ شوند. گزینه‌ های سخت دارای روکش نیستند.

تولیدی صندلی پلاستیکی ساده

 

تولیدی صندلی پلاستیکی ساده

در حال حاضر تولیدیهای بسیاری در بازار حضور دارند که به عرضه انواع صندلیهای پلاستیکی ساده می پردازند. هیراد پلاست به عنوان یکی از معتبرترین تولیدیهای در این بین به فعالیت می پردازد که شما می توانید بهترین صندلیهای پلاستیکی ساده را از آن خریداری کنید.

هیراد پلاست این زمینه را برای شما ایجاد می کند که با قیمتی بسیار عالی، بدون واسطه و به شکل کاملا مستقیم نسبت به خرید صندلیهای پلاستیکی ساده خود اقدام کنید. از این که در این مطلب همراه ما بودید، سپاس گزاریم و امیدواریم که بهترین اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

plastic chair

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما