صندلی پلاستیکی ساده – پخش به قیمت عمده

صندلیهای پلاستیکی به عنوان یکی از بهترین و همچنین پرفروش ترین صندلیهای موجود در بازار معرفی می شوند که کاربردهای بسیاری را با خود به همراه داشته اند. صندلیهای پلاستیکی می توانند به عنوان یک محصول همه کاره ارزان قیمت معرفی شوند که تا به امروز توانسته اند، بخش عظیمی از بازار را از آن خود کنند. از این رو، عرضه کنندگان معتبری همچون هیراد پلاست در حال حاضر در تلاش هستند تا این محصول را با قیمت عمده در جای جای ایران،پخش کنند. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با صندلی پلاستیکی ساده بپردازیم و بهترین روش خرید این محصول را به نیز به شما معرفی کنیم.

صندلی پلاستیکی ساده

 

موارد استفاده از صندلی پلاستیکی ساده

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که در چه مکانهایی می توان از صندلیهای پلاستیکی ساده استفاده کرد. در واقع باید گفت که صندلیهای پلاستیکی ساده زمینه های مختلفی برای استفاده دارند و هر فرد می تواند با توجه به نیاز خود، از این صندلیها استفاده کند. به عنوان مثال، صندلی پلاستیکی ساده در:

  • آموزشگاه ها
  • مدارس
  • مهد کودک ها
  • فروشگاه ها
  • مغازه های خرده فروشی
  • استخرها
  • باغ
  • خانه
  • حیاط
  • تراس

و غیره، مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با قیمتی عالی اقدام به خرید این دسته از صندلیها کرده و به راحتی به استفاده از آنها، بدون نگرانی بپردازید. می پرسید چه نگرانی؟ باید گفت که صندلیهای پلاستیکی از مزایای بسیار زیاد برخوردار هستند و همین موضوع باعث می شود تا هر فرد بدون نگرانی از این که این صندلیها در زمانی ممکن از نیاز به تعمیرات داشته باشند یا نمی توان در فضای آزاد از آنها استفاده کرد را کنار بگذارند. برای این که بتوانید نسبت به خرید این دسته از صندلیها بهتر عمل کنید، در ادامه برخی از پرفروش ترین انواع صندلیهای پلاستیکی را به شما معرفی می کنیم. همراه ما باشید.

صندلی پلاستیکی ساده

 

انواع صندلی پلاستیکی ساده

همان طور که می دانید، در حال حاضر در بازار انواع مختلفی از صندلی پلاستیکی وجود دارد که هر کدام نیز برای فضایی خاص مناسب هستند. صندلیهای پلاستیکی ساده عمده صندلیهایی هستند که هیراد پلاست انواع آن را برای فروش عرضه می کند. در این قیمت به معرفی انواع این دسته از صندلیها می رویم.

صندلی پلاستیکی ساده دسته دار

این دسته از صندلیها کاملا برای افراد آشنا هستند. صندلیهای ساده پلاستیکی دسته دار که عمدتا از رنگ سفید یا زرد ساخته شده و طراحی ساده ای را نیز برای خود دارند، یکی از پر فروش ترین نوع صندلیها هستند. شایان ذکر است که می توانید دیگر رنگهای این صندلی را در هیراد پلاست یافت کنید.

صندلی پلاستیکی ساده بدون دسته

این دسته از صندلیها که معمولا با پایه فلزی عرضه می شوند یکی از بهترین صندلیهایی هستند که افراد می توانند در محیط کار خود از آنها استفاده کنند. صندلیهای پلاستیکی بدون دسته ساده به صورت تک یا متصل به هم به شکل ردیفی عرضه می شوند.

صندلی پلاستیکی ساده به همراه میز

دیگر میز صندلیهای پر طرفدار پلاستیکی که در هیراد پلاست نیز موجود است، میز صندلی پلاستیکی ساده است که کاملا مناسب حیاط، باغ یا مواردی از این قبیل است. گاهی اوقات شما می توانید این محصول را به همراه پایه فلزی خریداری کنید.

صندلی پلاستیکی حصیری ساده

دیگر صندلی که شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست نسبت به خرید آن اقدان کنید، صندلی پلاستیکی حصیری ساده است. این دسته از صندلیها به عنوان بهترین محصولات معرفی می شوند که می توانند جلوه ای جذاب به محیط شما بدهند.

صندلی پلاستیکی ساده

 

مراکز صادرات صندلی پلاستیکی ساده

اگر شما جزو تولید کنندگان صندلی پلاستیکی ساده هستید، می دانید که تا چه اندازه می توان در این زمینه خوش درخشید و برند خود را به شکل جهانی به تمامی افراد معرفی کرد. یکی از مواردی که باعث می شود تا شما به عنوان یک تولید کننده بتوانید محصولاتی بسیار با کیفیت را در کشورهای همسایه یا حتی کشورهای اروپایی ارسال کنید، صادرات است. صادرات صندلیهای پلاستیکی ساده تولید شما می تواند این زمینه را برای شما ایجاد کند تا به راحتی برند خود را معتبر تر کرده و سابقه کاری درخشانی را برای خود ایجاد کند. با تمامی این تفاسیر اما قرار گرفتن در بخش صادرات، نیازمند مواردی است که حتما باید به هنگام تولید صندلیها آن ها را مد نظر خود قرار دهید. این موارد شامل:

  • تولید صندلیها با جدیدترین متد جهان
  • رعایت کردن استاندارهای لازم به هنگام تولید محصولات
  • استفاده از متریال با کیفیت
  • رعایت کردن قوانین صادرات کشور ایران

هیراد پلاست یکی از بهترین مراکز صادرات صندلی پلاستیکی ساده به حساب می آید. این مرکز، تا به امروز توانسته محصولاتی بسیار با کیفیت را در اختیار شما و همچنین کشورهای دیگر قرار دهد تا تمامی افراد با برندهای فوق العاده ایرانی که در زمینه تولید صندلی پلاستیکی فعالیت دارند، بیش از قبل آشنا شوند. به همین دلیل است که به هیراد پلاست، معتبرترین برند فعل در حوزه تولید محصولات پلاستیکی گفته می شود.

plastic chairs

 

قیمت صندلی پلاستیکی ساده

همان طور که قطعا می دانید، صندلیهای پلاستیکی ساده رنگارنگ نتیجه نهایی فرآیندی است که منشا آن از مشتقات نفتی است و با ماشین آلات تخصصی در سیستمهای تزریق حرارتی ارائه می شود. تولید کنندگان با به کار گیری جدید ترین متد تولید صندلی پلاستیکی حصیری توانسته اند به خوبی در این زمینه به فعالیت بپردازند. صندلیهای پلاستیکی ساده با قیمت بسیار مناسبی توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست عرضه می شود و علت ارزان بودن این قیمت نیز حذف واسطه ها و فروش مستقیم آنها است.

اگر بخواهیم به مزایای دیگر این دسته از صندلیهای پلاستیکی اشاره کنیم، می توانید به مقاوم بودن در برابر حرارت اشاره کرد که دقیقا یکی از مزیتهای اصلی صندلی های پلی پروپیلن است و یکی از دلایل ریخته گری آنها در این تعداد درجه بالا نیز همین است. برای دستیابی به ظاهر صندلی پلاستیکی ساده با رنگ های مختلف، مواد رنگی وجود دارد که با درصد مخلوط شدن به پلاستیک اضافه می شوند. در انتها نیز یک صندلی پلاستیکی با طرح حصیری و رنگ بسیار جذاب ارائه می شود. می توانید به راحتی از روشی که در عنوان قبلی به شما ارائه دادیم نسبت به خرید این دسته از صندلیها اقدام کنید.

plastic chair

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما