صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک – ناصر پلاستیک تولید کننده انواع میز و صندلی

امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان برای خرید محصولاتی باکیفیت، شناسایی تولید کننده و عرضه کننده ای مطمئن و شناخته شده است.

یکی از تولید کنندگان شناخته شده و به نام کشور در زمینه انواع میز و صندلی پلاستیکی شرکت ناصر پلاستیک است؛ این شرکت با تولید و عرضه محصولاتی مانند صندلی پلاستیکی توانسته اعتماد مردم را کسب کند و در کشور و حتی سطح جهانی شناخته شود.

در این مقاله اطلاعاتی درباره محصولات این شرکت، خصوصا صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک به شما عزیزان ارائه خواهد شد تا در انتخاب بهترین گزینه یاری دهنده شما باشد.

هدف مجموعه ما هم با ارائه اطلاعات و مشاوره کافی در این سایت، کمک به شما عزیزان در پیدا کردن منبعی مطمئن و بی واسطه است.

صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک

 

میز و صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک

یکی از محصولات پرفروش کارخانه ناصر پلاستیک، میز صندلی پلاستیکی است و این محصول با توجه به مزایایی که دارد گزینه مناسبی برای بسیاری از مشتریان می باشد.

از مدل های مختلف میز و صندلی پلاستیکی در مدارس، سالنهای غذاخوری، منازل، ادارات و غیره استفاده می شود و با توجه به قیمت مناسبی که این محصول دارد، مورد توجه اکثر مشتریان عزیز قرار می گیرد.

میز و صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک از ابعاد مناسبی برخوردار‌ است که نه آنقدر جاگیر و بزرگ است و نه آنقدر کوچک که استفاده از آن سخت شود؛ همچنین قابلیت جابجایی آسان این محصول یکی دیگر از مزایای مهم آن است که برای آن دسته از عزیزان که قصد خرید عمده دارند، ویژگی بسیار مناسبی است.

این میز و صندلی به طور معمول در دو سایز مخصوص کودک و مخصوص بزرگسال طراحی و تولید می شود؛ طراحی حساب شده و دقیق این محصول سبب شده که تحمل وزن بالایی داشته باشد و حین قرار گرفتن وزن های سنگین روی آنها تا حد زیادی از سقوط و شکستگی جلوگیری شود.

صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک

 

صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک کد 991

طراحی مدرن و خاص صندلی پلاستیکی حصیربافت ناصر پلاستیک کد ۹۹۱، این روزها مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است چرا که این محصول در مقایسه با صندلی پلاستیکی ساده طراحی متفاوت تر و مقاوم تری دارد و از لحاظ ظاهری شیک تر است.

پایه های فلزی این محصول باعث شده سطح ایستایی صندلی مقاومت بیشتری در برابر وزنهای بالا داشته باشد و در نهایت از شکستن پایه های آن جلوگیری شود.

با توجه به طراحی دسته ها و فریم پشتی، راحتی نشیمن و تکیه گاه خوبی دارد و به شما امکان استفاده از آن  در اماکن مختلف را می دهد.

این محصول همچنین در رنگ بندی متنوع عرضه می شود تا پاسخگوی نیازهای هر سلیقه ای باشد و رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کند.

صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک

 

خرید صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک

صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک به روش های مختلفی در بازار عرضه می شود تا امکان خرید برای همه مشتریان فراهم شود.

یکی از راه های خرید این محصول، مراجعه به تولیدی و کارخانه ناصر پلاستیک است؛ شما می توانید از تنوع بالای محصولات و نحوه تولید و متریال استفاده شده در محصول دیدن کنید و پس از مقایسه با محصولات مشابه بهترین گزینه را انتخاب کنید.

روش دیگر خرید این محصول مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده محصولات ناصر پلاستیک است‌ چرا که با توجه به اینکه این برند در کشور بسیار شناخته شده است، پیدا کردن فروشگاهی که محصولات این کارخانه را عرضه کند اصلا سخت نیست و‌ شما با مراجعه به هر فروشگاه عرضه کننده محصولات پلاسکو می توانید محصولات ناصر پلاستیک را پیدا کنید‌.

صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک

راه سوم خرید صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک، مراجعه به سایت این فروشگاه و خرید آنلاین است؛ درگاه اینترنتی این برند با ارائه کامل اطلاعات محصولات، به شما این امکان را می دهد تا به راحتی در منزل محصول مورد نظر خود را پیدا کرده، ثبت سفارش کنید و خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه بخش عمده ای از خرید و فروشهای کشور به صورت آنلاین و از طریق درگاه های اینترنتی صورت می گیرد؛ راحتی این روش یکی دیگر از مزایای آن به حساب می آید، به خصوص زمانی که شما از مشاوره مشاوران حرفه ای مجموعه های خرید و فروش استفاده کنید و اطمینان کامل نسبت به خرید خود داشته باشید.

مجموعه هیراد پلاست با بهره گیری از یک تیم مشاوره حرفه ای در تلاش است تا گامی در حل مشکلات شما در زمینه خرید اینترنتی یا حتی حضوری بردارد؛ شما می توانید با مراجعه به سایت هیراد پلاست و برقراری ارتباط با تیم مشاوره ما از مشاوره موثر مجموعه ما استفاده کنید تا با انتخاب محصولی متناسب با نیازهای خود و بودجه ای که در نظر گرفته اید، خریدی مطمئن را تجربه کنید.

صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک

 

قیمت میز و صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک

قیمت میز صندلی پلاستیکی تولید کارخانه های مختلف با توجه به ویژگیهایی که دارند تعیین می شود؛ ما در این بخش برخی از معیارهایی که در قیمت گذاری تاثیر چشمگیری دارند را معرفی می کنیم:

  1. ابعاد میز و صندلی پلاستیکی
  2. جنس پایه ها
  3. نوع مواد اولیه
  4. نحوه طراحی، تولید و بسته بندی و غیره

این چهار مورد از موارد مهمی است که معمولا در قیمت گذاری مورد توجه تولید کنندگان و فروشندگان قرار می گیرد و شما عزیزان باید به این موارد توجه داشته باشید.

ابعاد میز و صندلی با توجه به مدل آنها دسته بندی می شوند و شما با توجه به نیاز و نحوه استفاده تان از محصول می توانید ابعاد آنها را انتخاب کنید که شامل نونه های مختلف ۲، ۴، ۶ و ۸ نفره می باشد.

جنس پایه ها همانطور که گفته شد اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که بیشتر مقاومت صندلی و میز مربوط به پایه‌ها است؛ پایه های فلزی مقاومت بیشتری در مقایسه با پایه های پلاستیکی دارند و صندلیهایی که از پایه های فلزی برخوردار هستند، کیفیت بالاتری دارند، به همین دلیل قیمت آنها در مقایسه با میز و صندلی پایه پلاستیکی بالاتر خواهد بود.

چنانچه شما محصولی با دوام و مقاوم نیاز دارید این میز و صندلیها انتخاب مناسبی خواهند بود.

جنس مواد اولیه به کار رفته و نحوه تولید و بسته بندی محصول از دیگر عوامل مهم در قیمت گذاری هستند که شما می توانید با در نظر گرفتن این موارد قیمت مورد نظر خود را پیدا کنید.

صندلی پلاستیکی ناصر پلاستیک

از همراهی شما عزیزان صمیمانه سپاسگزاریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما