فروش عمده گلدان پلاستیکی سیاه ارزان

گلدان پلاستیکی سیاه یکی از قدیمی ترین اما پرطرفدارترین نمونه گلدان پلاستیکی است. این گلدان ها به صورت اصولی زهکشی شده اند و برای کاشت گیاهان حساس مناسب می باشند. فروش عمده گلدان پلاستیکی سیاه ارزان قیمت از طریق همین درگاه آغاز شده است. از این طریق می توانید در کم ترین زمان سفارش عمده خود را به ثبت برسانید.

فروش عمده گلدان پلاستیکی سیاه ارزان

ابعاد متنوع گلدان پلاستیکی رنگی

ابعاد متنوع گلدان پلاستیکی رنگی از آنجایی که گلدان یکی از لوازم پر استفاده در سراسر دنیا می باشد حضور پر رونق آن در بازار جهانی نشانی از برتری آن به دیگر محصولات دارد. هنگامی که برای خرید گلدان در بازار قدم بگذارید، با مدل های جدید گلدان پلاستیکی در بازار رو به رو هستید. این تنوع کمک می کند دست خریدار برای انتخاب باز باشد و هر سلیقه ای را راضی نگه دارد. مدل های جدید گلدان با برندهای مختلفی عرضه می گردد. به همین دلیل در کنار تنوع مدل با برندهای مختلف رو به رو هستیم. به همین دلیل توجه به برند می تواند یکی از نکات قابل توجه هنگام خریدتان باشد.

گلدان ها از سایز بندی مختلفی برخوردار می باشند. به همین دلیل متناسب با نوع گل و گیاهی که قصد کاشت آن را دارید می توان از اندازه های مختلفی استفاده کرد. از جهت شکل، این گلدان ها در اشکال مختلفی چون مربع، مستطیل و دایره تولید می شوند. از گلدان های سایز بزرگ و مستطیل شکل که طول و عرض مناسبی دارند برای کاشت سبزیجات در آپارتمان ها بسیار استفاده می شد. اینکه برای چه گلی که سایزی با چه ارتفاع و طولی مناسب است نیاز به توجه به نوع گیاه دارد. هر چه گیاه بزرگ تر می شود به فضای بیشتری نیاز پیدا می کند و نیاز است گلدان آن را عوض کرد و از گلدان پلاستیکی بزرگ استفاده کرد. گلدان ها فضای مناسبی برای افرادی هستند که می خواهد در فضای کمی که دارند برای خود باغچه کوچکی داشته باشند

بررسی کیفیت گلدان پلاستیکی ایرانی

بررسی کیفیت گلدان پلاستیکی ایرانی مواد اولیه ای که برای تولید این محصول به کار برده می شود اثر مستقیمی بر کیفیت نهایی آن دارد. به همین دلیل گلدان های پلاستیکی از لحاظ کیفیت از درجه بندی مختلفی برخوردار هستند. از جمله ویژگی های شاخص این محصول نسبت به جنس های دیگر می توان به وزن آن اشاره کرد. گلدان های پلاستیکی وزن کمی دارند به همین دلیل با افزودن خاک وزن آن آنقدری زیاد نمی شود که نتوانید به راحتی جابه جا کنید. علاوه بر این گلدان پلاستیکی رنگی به دلیل جنسی که دارند عمر طولانی تری برای شما کار می کنند، و در معرض شکستن قرار نمی گیرند و نگران ضربه خوردن آن نمی شوید. گلدان های پلاستیکی در برابر تغییراتی محیطی مثل سرد و گرم شدن مقاوم هستند و به راحتی فاسد نمی شوند. و در نهایت قیمت این گلدان ها با توجه به ویژگی هایی که دارند نسبت به دیگر جنس ها بسیار مناسب می باشد

خط تولید فعالی در کشورمان مشغول به تولید گلدان پلاستیکی ایرانی به صورت انبوه و در انواع مختلف می باشد. در این خط تولید گلدان پلاستیکی باکیفیت در طیف رنگی متنوع تولید می گردد.مواد اولیه ای که برای تولید این گلدان ها به کار برده می شود از متریال درجه یک می باشد. از جمله نشانه های یک گلدان باکیفیت می توان به سطح یکدست آن اشاره کرد. کدر نبودن از دیگر نشانه می باشد.

نکته مهم دیگری که برای خرید یک گلدان مناسب نیاز است به آن توجه شود، زهکشی گلدانی است که خریداری می کنید. فضای درون گلدان مانند یک زمین کشاورزی نیاز به زهکشی مناسبی دارد که آب به خوبی جریان پیدا کنید و اضافی آن راه خروج داشته باشد. ماندن آب اضافی درون خاک می تواند به راحتی ریشه گیاه را بپوساند.

زهکشی در هر گلدانی متفاوت صورت گرفته است، به همین دلیل نیاز است به آن توجه کنید. علاوه بر این هر گیاهی متناسب با نوع نیازی که دارد زهکشی متفاوتی باید روی آن صورت گیرد. به همین دلیل هنگام خرید گلدان باید آن را متناسب با نوع گیاهی که قصد کاشت دارید دست به انتخاب بزنید.

تحمل وزن بالای گلدان پلاستیکی

تحمل وزن بالای گلدان پلاستیکی همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد گلدان های پلاستیکی به دلیل ویژگی های شاخصی که دارند نسبت به دیگر جنس ها از مزیت بالایی برخوردار هستند. از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحمل وزن بالا
  • سبک بودن
  • فاسد نشدن در برابر عوامل محیطی
  • قیمت مناسب
  • تنوع زیاد در رنگ و مدل

در این بخش به طور اختصاصی به ویژگی تحمل وزن بالای گلدان های پلاستیکی خواهیم پرداخت. گلدان های پلاستیکی متناسب با ابعادی که دارند از گنجایش مختلفی هم برخوردار می باشند. نکته ای که نیاز است به آن توجه کرد تحمل میزان وزنی که گلدان می تواند تحمل کند. از آنجایی که برای همه گیاهان از یک نوع خاک، با وزن مشخص استفاده نمی کنند، نیاز است قبل از کاشت گیاه از تحمل وزن گلدان مورد نظر مطمئن باشید.

استفاده از ماسه، سنگ و از این دست موارد که برای بعضی گیاهان نیاز است لایه ای از خاک را در بر بگیرد، می تواند به گلدان سنگینی بدهد. جنس به کار رفته در تولید گلدان اگر مرغوب باشد، گلدان های پلاستیکی عموما دوام بالایی دارند. گلدان های پلاستیکی که بدنه خشکی دارند تحمل کمی دارند و به راحتی با در معرض فشار قرار گرفتن آسیب می بینند.

ضخامت گلدان های پلاستیکی هم در مدل ها مختلف متفاوت است و می توان عاملی برای بالا بودن میزان مقاومت و تحمل پذیری گلدان باشد.

تولید کننده گلدان پلاستیکی سیاه ارزان

تولید کننده گلدان پلاستیکی سیاه ارزان گلدان ها یکی از وسایل تزئینی و کاربردی می باشد که در فضاهای مختلفی قابل استفاده است. تولید کننده گلدان پلاستیکی متعددی در کشورمان در حال فعالیت هستند و محصولات خود را در برند های مختلف ارائه می دهند. همه ما خواهان این هستیم که محصولی که می خریم از برندی نام آشنا باشد تا به راحتی به کیفیت آن اعتماد کنیم.

به همین منظور تیم تخصصی فروش ما امکان عرضه مستقیم گلدان پلاستیکی درجه یک از بهترین برند تولید شده را فراهم کرده است. در این فرصت چون خرید شما بدون حضور واسطه ها انجام می گیرد، دیگر از پرداخت هرگونه هزینه اضافی معاف هستید و می توانید این محصول را به قیمت واقعی آن خریداری کنید.

جهت تسهیل در ثبت سفارش دسترسی به همین درگاه را مهیا کرده ایم تا هم در کم ترین زمان خرید خود را به صورت مستقیم از تولیدکننده انجام دهید، و هم در صورت داشتن هر گونه سوال به راحتی با تیم مشاورین ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما