قیمت خرید تخت استخر پلاستیکی

قیمت خرید تخت استخر پلاستیکی معمولاً بر اساس موارد گوناگونی مانند ابعاد تخت، جنس مواد استفاده شده در تولید تخت پلاستیکی، معروفیت شرکت سازنده، شکل طراحی تخت استخر پلاستیکی و موارد دیگری از این دست تعیین می گردد. اما شرکت مرکزی ارائه دهنده این محصول با ارائه شرایط ویژه‌ ای، امکان دستیابی به پایین ترین نرخ خرید تخت استخر پلاستیکی را برای مصرف کنندگان آن فراهم آورده است. این شرکت محصولات خود را به صورت مستقیم و با حذف واسطه های اضافی در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد.

قیمت خرید تخت استخر پلاستیکی

جنس مقاوم تخت استخر پلاستیکی

جنس مقاوم تخت استخر پلاستیکی تخت استخر پلاستیکی از جمله محصولاتی است که امروزه به صورت بسیار گسترده در بسیاری از محیط های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به کارگیری این محصول در مجتمع های تفریحی لب دریا و موارد دیگری از این دست نیز با استقبال بی‌ نظیری همراه است. اما جنس مقاوم این محصول از جمله مواردی است که همواره مورد توجه استفاده کنندگان قرار داشته است، در ادامه به بررسی دقیق تر این موضوع برای آگاهی بیشتر شما عزیزان می پردازیم.

  • مواد اولیه با کیفیت: شرکت تولید کننده تخت استخر پلاستیکی اصل با استفاده از مواد اولیه با کیفیت مانند انواع پلاستیک های درجه یک و دارای خاصیت ارتجاعی مناسب، این امکان را فراهم آورده است که محصولات تولید شده بتواند برای مدت طولانی‌ تری توسط مصرف کنندگان مورد استفاده قرار بگیرند.
    همچنین باید یادآور شد که در تولید انواع تخت استخر پلاستیکی، تغییراتی نیز در فرمول پلاستیک مورد استفاده انجام می‌ پذیرد که بتوان دوام این محصول را در حد قابل توجهی ارتقاء بخشید.
  • شیوه طراحی و تاثیر آن: طراحی بسیار هوشمندانه و دقیقی برای تهیه و تولید انواع تخت استخر پلاستیکی شکل می پذیرد. در این نوع از طراحی با قرار دادن چند قسمت مهار کننده وزن و فشار در قسمتهای مختلف تحت پلاستیکی لب استخر، امکان را فراهم می آورند که استفاده کنندگان بتوانند در وزن‌ های گوناگون از این وسیله بهره‌ مند شود. باید توجه داشت که قرار دادن قسمت های مهار کننده وزن در افزایش طول عمر تخت استخر مقاوم نیز تاثیر قابل توجهی را بر جای می گذارد.

بهترین روش شستشو تخت استخر پلاستیکی

بهترین روش شستشو تخت استخر پلاستیکی روشهای مختلفی برای شستشوی تخت استخر پلاستیکی وجود دارد، اما مرسوم ترین روش که توسط بسیاری از مصرف کنندگان این محصول مورد استفاده قرار می‌ گیرد را تحت موارد زیر مورد بررسی قرار داد.

  • استفاده از مواد شوینده: بسیاری از مواد شوینده که در زندگی عادی مورد استفاده قرار می گیرد، در شست و شوی تخت استخر پلاستیکی ترک نیز می توانند کارایی قابل توجهی را از خود نشان دهند. از این رو به کار گیری برخی از مواد شوینده مانند انواع پودر لباسشویی، شامپو فرش، مایع ظرفشویی و یا موارد دیگری از این دست به عنوان روشی برای شستشوی لوازم پلاستیکی مختلف مانند استخر پلاستیکی نیز به عنوان یکی از روش‌ های اصلی به شمار می روند.
  • شستشو با استفاده از مواد شیمیایی: برخی از مواد شیمیایی که قابلیت واکنش با پلاستیک را ندارند، می توانند به عنوان یکی از لوازم پر کاربرد در شستشوی تخت استخر و یا موارد دیگری از این دست مورد استفاده قرار بگیرد.
    در این روش از برخی مواد شیمیایی مانند ترکیبات دارای کلر، ترکیبات دارای الکل و یا پاک کننده صنعتی و موارد دیگری از این دست نیز بهره گرفته می شود.
    اما باید توجه داشت که برخی از پاک کننده های صنعتی مانند انواع تینر و لوازم مشابه ها نمی توانند به بافت تخت استخر آسیب های غیر قابل جبرانی را وارد نمایند.

بیشتر بخوانید: تولید ظروف پلاستیکی آشپزخانه ارزان اصفهان

  • استفاده از بخارشو: شستشوی لوازم پلاستیکی با استفاده از دستگاه بخارشوی، یکی از روشهایی است که جدیداً مورد استفاده قرار می گیرد. بخار به دلیل دارا بودن حرارت بالا و نفوذ به بافت آلودگی ها می تواند روش مناسبی برای شستشوی انواع تخت پلاستیکی به شمار برود.
    البته برخی از کاربران بر این عقیده اند که به کارگیری همزمان مواد شوینده و دستگاه بخارشوی، برای شستشوی لوازم پلاستیکی مختلف مانند انواع میز و صندلی و تخت های استخری می توانند نتیجه بسیار مطلوب تری را در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد.

جابه جایی آسان تخت استخر

جابه جایی آسان تخت استخر هرچند در همین مقاله به کیفیت و کارایی بسیار بالای تخت استخر به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت در فرآیند تولید این محصول اشاره نمودیم، اما باید توجه داشت که به کارگیری این مواد و استفاده از روشهای افزایش استحکام تخت استخری پلاستیکی، موجب افزایش وزن این محصول نمی گردد.

وزن سبک برای جابجایی آسان: شرکت تولید کننده با به کارگیری روش‌ های مختلفی اقدام به کاهش وزن محصول تولید شده خود می نماید.
باید توجه داشت که تخت استخری پلاستیکی به دلیل دارا بودن وزن بسیار پایین قابلیت جابجایی آسان و حتی تک نفره را در محیط های گوناگون دارا می باشد. همچنین باید یادآور شد که این وسیله را می توان با استفاده از خودروی شخصی و یا هر وسیله نقلیه دیگر از مکانی به مکان دیگر انتقال داد.

بیشتر بخوانید: فروش چهارپایه پلاستیکی کوتاه

قابلیت جمع شوندگی: نکته دیگری که در مورد این نوع از تخت ها مطرح است، امکان تا شوندگی قسمت های خاصی از تخت استخر در هنگام جابجایی می باشد. از این رو باید گفت بسیاری از تخت های استخری قابلیت جمع شوندگی قسمت های مختلفی از قبیل پایه‌ ها و قسمت پشتی را دارا می باشند که حمل آن را با سهولت قابل توجهی همراه می سازد.

تولید کننده تخت استخر پلاستیکی

تولید کننده تخت استخر پلاستیکی شرکت تولید تخت استخر ایرانی، به واسطه دسترسی به مواد اولیه با کیفیت و استفاده از آخرین تکنولوژی های روز در زمینه تولید این قبیل لوازم، توانسته است نقش بسیار موثری را در تامین نیاز داخلی و صادرات انواع متفاوت محصولات پلاستیکی مانند تخت استخر، میز و صندلی های پلاستیک ایفا نماید.
شرکت تولید کننده محصولات خود را در رنگ بندی ها و طرح های متنوعی عرضه می دارد تا بتواند نیاز استفاده کنندگان را در حد قابل توجهی پوشش دهد.

البته باید گفت به دلیل استحکام بسیار بالا و تنوع مدل انواع لوازم پلاستیکی ارز شده توسط شرکت تولید کننده ایرانی، بسیاری از کشورهای خارجی نیز اقدام به واردات این محصول از طریق تجار ایرانی و یا خارجی به کشور خود می‌ کنند. البته باید توجه داشت که محصولات تولید شده در داخل کشور به دلیل دارا بودن قیمت بسیار مناسب توانسته اند بسیاری از قله های بازارهای جهانی را نیز در زمینه تامین و صادرات انواع محصولات پلاستیکی مانند تخت استخر را فتح نمایند. به همین واسطه باید گفت شما نیز می توانید محصول مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از شرکت تولید کننده از طریق همین مجموعه تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما