قیمت گلدان پلاستیکی مشکی گلخانه ای

گلدان‌های پلاستیکی، دسته گلدان هایی هستند که شما به وفور در گلخانه ها و فروشگاه هایی که به فروش انواع گل‌ها می پردازند مشاهده می کنید. این دسته از گلدان‌ها به دلیل این که می توانند در مدت زمان بسیار طولانی به محافظت از گل‌ها بپردازند و از خشک شدن آن‌ها جلوگیری کنند، اولین انتخاب برای افرادی هستند که قصد دارند کسب وکاری را در حوزه عرضه انواع گل راه بی اندازند. در این مطلب قصد داریم به تمامی اطلاعات پیرامون انواع گلدان پلاستیکی گلخانه ای بپردازیم و شما را با خرید اینترنتی آن آشنا کنیم.

گلدان پلاستیکی گلخانه ای مشکی

معمولا به هنگام مراجعه به یک گلخانه برای خرید گل و گیاه، اولین چیزی که می تواند بعد از انواع و اقسام گل‌ها نظر شما را به خود جلب کند، گلدان‌های پلاستیکی مشکی هستند که در ابعاد مختلف به عنوان بستر گل و گیاه به کار گرفته شده اند. این گلدان‌ها معمولا در یک طرح مشخص در بازار وجود دارند و تنها ابعاد آن‌ها است که تغییر می کند.

اگر با دقت تر به این گلدان‌ها بنگرید، مشاهده می کنید که طراحی آن‌ها به گونه ای ارائه شده تا بتوانند در مدت زمان بسیاری به نگهداری از گل و گیاه‌ها بپردازند. حال یک به یک به مشخصات منحصر به فرد این گلدان‌ها اشاره می‌ کنیم:

  • پایه‌ها به گونه ای طراحی شده اند تا با یک ارتفاع مناسب زمینه عبور اکسیژن از زیر گلدان را برآورده کنند.
  • در زیره گلدان سوراخی وجود دارد که به هنگام آب دهی، آب اضافی را خارج کند.
  • برخی از این گلدان‌ها مناسب گل و گیاه هایی هستند که باید روزانه خاک آن ها نمدار باشد، لذا به همراه یک زیر گلدانی برای ریختن آب در آن ها تولید می شوند.
  • دیواره گلدان به نوعی از که از بدنه گل و گیاه محافظت می کند.
  • لبه گلدان به گونه ای طراحی شده تا از ریختن خاک به بیرون محافظت کند.

گلدان پلاستیکی گلخانه ای مشکی

انواع گلدان پلاستیکی گلخانه ای

حال که به صورت اختصاصی با گلدان پلاستیکی گلخانه ای مشکی آشنا شدید، به سراغ معرفی انواع گلدان های پلاستیکی گلخانه ای می رویم تا اطلاعات بیشتری از این محصول پرکاربرد را به دست آورید.

گلدان های گلخانه ای کوچک پلاستیکی

گلدان‌های پلاستیکی گلخانه ای کوچک، دسته گلدان‌هایی هستند که معمولا برای کاشت انواع گیاهانی همچون کاکتوس‌ها به کار گرفته می شوند.

گلدان پلاستیکی گلخانه ای دسته دار

گلدان‌های پلاستیکی گلخانه ای دسته دار، دسته گلدان‌هایی را شامل می‌شوند که طرح و ابعاد آن‌ها کاملا شبیه به گلدان‌های سرامیکی طراحی شده و زیبایی بی نظیری را به خود اختصاص داده اند.

گلدان پلاستیکی به همراه زیرگلدانی

این دسته از گلدان‌های پلاستیکی گلخانه ای نیز دارای طرفداران بسیاری هستند، زیرا؛ معمولا به عنوان گلدان های همیشگی استفاده شده و مانند دیگر گلدان پلاستیکی گلخانه ای به عنوان گلدان موقت استفاده نمی شوند.

گلدان های پلاستیکی رنگی

در این دسته، تمامی انواع گلدان‌های پلاستیکی جای می گیرند. یکی از مزایای خرید گلدان پلاستیکی گلخانه ای نیز دقیقا همین موضوع است، مناسب برای انواع سلیقه‌ها.

گلدان های پلاستیکی رنگی

قیمت گلدان پلاستیکی گلخانه ای

همان طور که مشاهده کردید، گلدان پلاستیکی گلخانه ای دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای خصوصیات مختلفی هستند. از این رو می توان گفت که علت اصلی تفاوت قیمت بین این دسته از گلدان ها در واقع خصوصیات مختلف آن‌ها است.

هر گلدان، با توجه به نوع طرح، ابعاد، رنگ و کاربردی که دارد می تواند قیمت‌های مناسبی را به خود اختصاص دهد. از سویی دیگر، روش خریدی که افراد برای بدست آوردن گلدان نیز انتخاب می کنند نیز تاثیر مستقیم روی قیمت این محصول دارد.

به عنوان مثال، اگر شما یک گلدان دسته دار پلاستیکی را از فروشگاه های سطح شهر با قیمت 20 هزار تومان خریداری کنید، می توانید همان گلدان را در فروشگاه های اینترنتی مانند هیراد پلاست با قیمت بسیار ارزان تر پیدا کنید. دلیل اصلی این موضوع نیز این است که خرید اینترنتی دقیقا مساوی است یا حذف واسطه ها. خرید به صورت حضوری دارای انواع واسطه های مختلف است و همچنین موارد دیگر نیز باعث می شود تا قیمت نهایی بالا باشد.

اما، خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی می تواند هزینه بسیار مناسبی را برای شما رقم بزند، زیرا؛ در این نوع فروش شما با حذف تعداد بسیاری از واسطه ها رو به رو خواهید شد و همین موضوع باعث می شد تا قیمت نهایی بسیار کمتر چیزی باشد که در فروشگاه های سطح شهر دیده می شود. پس با خرید اینترنتی گلدان پلاستیکی گلخانه ای از هیراد پلاست، در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

قیمت گلدان پلاستیکی گلخانه ای

خرید گلدان پلاستیکی گلخانه ای

به علت پرطرفدار بودن این دسته از گلدان‌ها همواره خرید گلدان پلاستیکی گلخانه ای دارای رونق بسیاری بوده است. شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست به خرید این محصول با کیفیت بسیار مناسب و قیمتی بسیار عالی بپردازید.

نکته حائز اهمیت در این بین این است که هیراد پلاست این امکان را به شما می دهد که این خرید را به صورت عمده و یا جزئی انجام دهید. این موضوع به این معناست که هیراد پلاست سعی بر این داشته تا هدف خود را روی دو دسته از خریداران یعنی افرادی که به خرید این گلدان‌ها برای مصارف خانگی می پردازند و افرادی که برای مصارف دیگر از آن استفاده می کنند، قرار دهد.

پس فرقی نمی کند که شما بخواهید گلدان پلاستیکی گلخانه ای را به تعداد کن و یا به تعداد زیاد خریداری کنید، زیرا؛ هیراد پلاست همواره آماده است تا این محصول را با قیمت بسیار مناسب در هر تعدادی که مد نظرتان است را برای شما ارائه دهد.

خرید گلدان پلاستیکی گلخانه ای

هیراد پلاست، ارائه دهنده بهترین گلدان های پلاستیکی گلخانه ای

در این مطلب دانستید که گلدان پلاستیکی گلخانه ای چیست و انواع آن کدام اند. همچنین دانستید که خرید اینترنتی این گلدان‌ها می تواند قیمت نهایی بسیار ارزان تری را نسبت به خرید حضوری برای شما داشته باشد. پس می توانید به راحتی از طریق تولید و پخش هیراد پلاست، اقدام به خرید این گلدان‌ها با کیفیتی بسیار عالی کرده و در محل مورد نظر شما که می تواند گلخانه، حیاط خلوت، محل استراحت محل کارتان و غیره استفاده کنید.

هیراد پلاست، ارائه دهنده بهترین گلدان های پلاستیکی گلخانه ای

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما