مرکز فروش گلدان نرده ای در تهران + عکس

اگر به افراد بگویید که قصد دارید اقدام به خرید گلدان پلاستیکی کنید، قطعا اولین چیزی که مد نظر آنها است، این است که شما قصد دارید اقدام به خرید گلدانهای پلاستیکی نرده ای کنید که انواع و اقسام مختلفی دارند.

استفاده بسیار گلدانهای پلاستیکی نرده ای باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی اقدام به پرورش انواع گل و گیاه کرده و گلخانه‌ ای بی نظیر را برای خود داشته باشید.

هیراد پلاست به عنوان بهترین تولید کننده گلدانهای پلاستیکی نرده ای تا به امروز معرفی شده و همچنین امکان خرید این محصول را نیز برای شما عزیزان ارائه داده است.

از این رو، در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات پیرامون فروش گلدان پلاستیکی نرده ای بپردازیم.

گلدان نرده ای پلاستیکی تولید شده توسط هیراد پلاست

 

گلدان نرده ای پلاستیکی تولید شده توسط هیراد پلاست

یکی از وظایف پخش پلاستیک هیراد پلاست، پخش گلدان پلاستیکی در بازار عمده گلدان جهت تامین بازارهای داخلی است. مجموعه ما انواع گلدان پلاستیکی از جمله گلدان پلاستیکی نرده ای را به صورت مستقیم به خریداران عمده عرضه می دارد لذا به عنوان بازار عمده انواع گلدان پلاستیکی شناخته شده است. گلدانهای پلاستیکی نرده ای با نام های مختلفی شناخته شده است، از جمله:

  • گلدان خورجینی
  • گلدان دوقلو
  • گلدان دو طرفه
  • گلدان نرده ای
  • گلدان نرده تراس
  • گلدان رو نرده ای
  • گلدان نرده بالکن

این گلدان که بر روی نرده تراس یا بالکن سوار می شود قابل استفاده برای انواع گل و گیاه می باشد .اما بدلیل اینکه در ارتفاع قرار می گیرد معمولا از این نوع گلدان برای گیاهان آویز استفاده می شود. امروزه استفاده از این گلدانها در مجتمع های بزرگ و دارای تعدد بلوکها بسیار رواج دارد. معمولا از این گلدان در رنگهای مختلف در تمامی بلوکها استفاده می شود که فضای بیرونی بلوکها را یکدست و زیبا نشان می دهد. مجتمعهایی که قصد زیباسازی نمای بیرون ساختمان با کمترین هزینه را دارند، استفاده از گلدانهای نرده ای بر روی تراس هر واحد بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ممکن است. از مهمترین مزیتهای گلدان نرده ای نسبت به دیگر انواع گلدان پلاستیکی اشغال فضای کم می باشد. در واقع این گلدان هیچ فضایی را از بالکن شما اشغال نمی کند. بنابراین با کاشت گلهای زیبا درون گلدانهای نرده ای منظره ای چشم نواز را به نمایش بگذارید.

ویژگی های منحصر به فرد گلدان نرده ای

 

ویژگی های منحصر به فرد گلدان نرده ای

برای این که بتوانید نسبت به تکثیر گل و گیاهان خود بپردازید، نیاز است که گلدان مناسبی برای نشا گیاهان خود خریداری کنید. بهترین گلدان‌ها برای نگهداری نرده ای می توانند گلدا‌های تولید هیراد پلاست باشند. اگر برای شما سوال پیش آمده است که چرا گلدان پلاستیکی نرده ای را برای نشا انتخاب می‌ کنند، در این قسمت برای شما دلایلی را آماده کردیم که این موضوع را به شما نشان می دهد.

  • ارزان: دلیل رایج بودن گلدانهای پلاستیکی مخصوص نشا، قیمت آنهاست. هیچ چیز به اندازه پلاستیک ارزان نیست، تا حد زیادی ارزان ترین گزینه موجود نیز معرفی می شود.
  • در همه اشکال و اندازه ها وجود دارد: یکی دیگر از مزایای پلاستیک انعطاف پذیری آن است. از این رو می توانید نشان خود را در انواع سایزهای مختلف گلدان قرار دهید.
  • سبک وزن: گلدانهای پلاستیکی بسیار سبک هستند و در صورت لزوم به راحتی می توان آنها را حمل کرد.
  • قابل انباشته شدن: گلدانهای پلاستیکی عمدتا به صورت انباشته طراحی شده اند که اگر هنوز برای هیچ گیاهی استفاده نشده باشند، فضای زیادی را ذخیره می کنند.
  • بادوام: در حالی که پلاستیک پس از چند سال تخریب می شود، آنها با دوام هستند، حتی در شرایط بیرونی. گلدانهای سفالی به اندازه یک گلدان پلاستیکی خوب دوام نمی آورند و از این رو باعث می شود تا گلدانهای پلاستیکی بهترین انتخاب برای نشا باشند.
  • سوراخ‌های زهکشی نصب شده: گلدانهای پلاستیکی دارای سوراخ‌های زهکشی نصب شده هستند تا آب اضافی به راحتی از گلدان خارج شود.گلدان پلاستیکی مستطیل نرده ای

گلدان پلاستیکی مستطیل نرده ای

یکی از بهترین گلدانهای پلاستیکی که افراد می توانند به کاشت انواع گیاهان در آن بپردازند و چندین گیاه را به صورت یک جا پرورش دهند، گلدا‌های پلاستیکی نرده ای مستطیل هستند. در واقع در زمینه باغبانی افراد می توانند از طیف وسیعی از ظروف استفاده کنند تا به رشد گیاهان و حمایت از آنها بپردازند.

با استفاده از یک گلدان پلاستیکی مستطیل نرده ای برای کاشت بیشتر بذرهای گل و سبزیجات خود، در فضای گلخانه خود صرفه جویی را به همراه دارید. اکثر مردم تمایل دارند این مرحله را در روال باغبانی خود فراموش کنند و فقط همه چیز را در گلدان قرار دهند. استفاده از گلدان پلاستیکی مشکی جعبه نیاز به انجام این کار را در آینده برطرف می کند و همچنین شانس بیشتری برای بقای گیاهان شما خواهد داشت. اگر با نحوه کاشت سبزیجات یا گل های مختلف آشنایی ندارید، بهترین راه خرید کتاب باغبانی است که دستورالعمل های گام به گام را ارائه می دهد که چگونه گیاهان را در گلدان پلاستیکی مشکی جعبه بگارید.

فروش عمده و خرد این محصول

 

فروش عمده و خرد این محصول

به دلیل مزایای بسیاری که گلدان پلاستیکی نرده ای با خود به همراه دارد، فروش این گلدان با رونق بسیاری به همراه بوده است. افراد می توانند به راحتی نسبت به خرید این دسته از گلدانها توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست اقدام کنند. اگر مهم ترین علت رونق فروش گلدانهای پلاستیکی نرده ای را بخواهید، باید بگوییم که باغبانی با گلدانهای پلاستیکی وقت شما را آزاد می کند. این کار باعث می شود تا شما با خرید گلدان پلاستیکی نرده ای علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، در وقت خود نیز صرفه جویی را به همراه آورید.

از سویی دیگر، انتخاب هیراد پلاست برای خرید این دسته از گلدانها نیز خود باعث صرفه جویی در وقت می شود، زیرا شما خرید اینترنتی را در این زمینه انتخاب می کنید و نیازی نیست کیلومترها راه را برای رسیدن به فروشگاه و سپس خرید گلدان مورد نظر خود طی کنید. از سویی دیگر، هیراد پلاست به حذف واسطه ها در این زمینه می پردازد و همچنین فروش مستقیم را انجام می دهد. از این رو افراد می توانند با این موارد اقدام به خرید گلدان پلاستیکی نرده ای کنند تا هزینه کاملا مناسب و ارزانی را بابت آن پرداخت کنند.

فروش عمده و خرد این محصول

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما