مرکز پخش صندلی تراس پلاستیکی + ارزان قیمت

امروزه افراد با روند صعودی ساختمان نشینی رو به رو هستند. این روند باعث شده تا خانه ها آنقدر کوچک شده که جایی برای گذراندن وقت و یا کسب آرامش وجود نداشته باشد. برای این که بتوانید در خانه خود فضایی را ایجاد کنید که در آن بتوانید خستگی روزانه را از بین برده آرام بگیرید، بالکن می تواند بهترین قسمت خانه باشد. حال، اگر صندلی تراس پلاستیکی داشته باشید، می توانید این آرامش را بهتر و راحت تر بدست آورید. در این مطلب با هیراد پلاست همراه باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی موارد پیرامون میز و صندلی کوچک بپردازیم.

صندلی تراس پلاستیکی کوچک

 

صندلی تراس پلاستیکی کوچک

بالکنها بهترین مکان یک خانه هستند. افراد می توانند با تزئینات در این قسمت از خانه به قرار دادن صندلی و میزهای خود در آن جا بپردازند و فضایی دلنشین را برای خود داشته باشند. میز و صندلی کوچک می تواند بهترین انتخاب برای بالکنها باشد و این امکان را به شما بدهد که به راحتی زمان بسیاری را در آن جا بگذرانید.

  • یکی از دلایل بسیار قانع کننده برای خرید صندلی تراس پلاستیکی، قیمت آن است. از آنجایی که PVC معمولا به طور انبوه تولید می شود و ارزان به دست می آید، میز و صندلی ساخته شده از این ماده در مقایسه با مبلمان ساخته شده از مواد دیگر مانند چوب، فلز، آلومینیوم و بسیاری دیگر نسبتا ارزان تر است.

صندلی تراس پلاستیکی کوچک نیز در مقایسه با همتایان ساخته شده از مواد دیگر بسیار بادوام تر است. برای مثال چوب ماده بسیار خوبی برای میز و صندلی‌ها است. جدا از رنگ خاکی و ظاهر کلاسیک، چوب را می توان به راحتی به هر آنچه که در ذهن دارید طراحی و تزئین کرد. با این حال، یکی از چیزهایی که چوب را به یک خرید دشوار تبدیل می کند این است که مستعد هجوم موریانه است و باید مرتبا با سم زدن و سایر مواد شیمیایی نگهداری شود.

صندلی تراس پلاستیکی کوچک

 

  • از طرف دیگر، صندلی تراس پلاستیکی تقریبا مستحکم و نشکن هستند و پی وی سی آن را به یک محصول بالکنی بسیار بادوام تبدیل می‌ کنند. همچنین در مورد تعمیر و نگهداری چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد زیرا تنها چیزی که نیاز دارد تمیز کردن گاه به گاه با آب صابون و یک دستمال مرطوب است.
  • با توجه به جنس آن، این نوع میز و صندلی علاوه بر بالکن اغلب برای رستوران‌ها و سایر موسساتی که دارای قسمتی در فضای باز هستند، انتخاب می شود. قرار گرفتن در معرض آفتاب و باران به میز و صندلی پلاستیکی آسیبی وارد نمی کند، اما این عناصر باعث ایجاد فاجعه در نوع ساخته شده از چوب می شوند!

پس شما می توانید به راحتی با خرید میز و صندلی کوچک پلاستیکی، در بالکن خود از آن‌ها استفاده کرده و به هیچ عنوان نگران عوامل احتمالی طبیعی یا نور خورشید نباشید. حتی نیازی نیست به هنگام باران یا برف آن‌ها را جا به جا کرده و داخل خانه بیاورید، حتی می توانید از این عوامل طبیعی برای تمیز شدن میز و صندلی خود استفاده کنید.

انواع مدل های حصیری مخصوص تراس

 

انواع مدل های حصیری مخصوص تراس

یکی از پرفروشترین نوع صندلی تراس پلاستیکی، نوع حصیری آن است که به دلیل ظاهر زیبا، طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است. همان طور که اشاره کردیم صندلی پلاستیکی تقریبا بدون تعمیر و نگهداری خاص قابل هستند. فراموش نکنیم که صندلی تراس پلاستیکی در برابر خراشیدگی، از بین رفتن رنگ و لکه در معرض ریزش مقاوم هستند. پس می‌ توانند بهترین انتخاب برای افرادی باشند که قصد دارند با خرید محصولی در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

بسیاری از صندلیهای تراس پلاستیکی ارائه شده توسط هیراد پلاست، از پلاستیک بازیافتی ساخته شده اند و پس از اتمام استفاده از آن، می توانید دوباره آن را بازیافت کنید. همچنین تعداد درختان قطع شده برای میز و صندلی‌های چوبی را کاهش می دهد. پلاستیک یک ماده قابل بازیافت است، میز و صندلی ساخته شده از آن را نیز می توان در مقایسه با نوع چوبی که به چوب از پوست درخت نیاز دارد، بازیافت کرد.

این موضوع در نهایت منجر به نگهداری از جنگلها منجر می شود. اگر تولید کنندگان بتوانند به درستی صندلی تراس پلاستیکی حصیری را تولید کنند، می توانیم محصولی را برای خود داشته باشیم که قابلیت استفاده دوباره را دارد. اگر شما نیز جزء طرفداران میز و صندلی حصری بالکن هستید، می توانید آن را با انواع رنگ های مختلف و جذاب برای خانه خود خریداری کنید.

انواع مدل های حصیری مخصوص تراس

 

قیمت صندلی تراس پلاستیکی

هیراد پلاست یکی از بهترین عرضه کنندگان انواع صندلی تراس پلاستیکی است که قیمت بسیار خوبی را برای محصولات خود ارائه می دهد. این عرضه کننده با حذف واسطه ها سعی بر این دارد تا محصولات تولیدی خود را کاملا مستقیم عرضه کرده و با این کار فروش خود را چندین برابر کند.

اگر شما نیز به عنوان یک تولید کننده در زمینه صندلی تراس پلاستیکی به فعالیت می پردازید، می توانید با ایجاد همکاری در کنار هیراد پلاست محصولات خود را برای فروش قرار داد و شاهد افزایش چشم گیر سود خود از فروشتان باشید. نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که شما می توانید به صورت اینترنتی به ثبت سفارش میز و صندلی مخصوص بالکن خود بپردازید.

این کار باعث می شود علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، در وقت خود نیز صرفه جویی را با همراه داشته باشید و در نهایت نیز محصولی را برای خود خریداری کنید که دوستدار طبیعت است، از استحکام بالایی برخوردار بوده و می تواند در هر مدل آب و هوایی به راحتی قرار گیرد.

هیراد پلاست، بهترین انتخاب برای خرید انواع میز و صندلی پلاستیکی با قیمتی مناسب

همان طور که در این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، صندلی تراس پلاستیکی یکی از پرفروشترین نوع میز و صندلی‌های حال حاضر است. افراد می توانند به راحتی هر نوع مدلی که مد نظرشان است مانند میز و صندلی پلاستیکی حصیری را از طریق هیراد پلاست خریداری کرده و در محل مورد نظر خود آن را تحویل بگیرند. از این که هیراد پلاست را برای خرید محصولات مورد علاقه خود انتخاب می کنید، بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که بهترینها را برای شما ارائه دهیم.

قیمت صندلی تراس پلاستیکی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما