پخش عمده کلمن مسافرتی کیش ترموس

کلمن مسافرتی کیش در طرح ها و رنگ های مطنوع و مواد مرغوب در کارخانه تولید و عرضه میگردد.

پخش عمده کلمن مسافرتی کیش ترموس

جنس بدنه کلمن مسافرتی کیش

جنس بدنه کلمن مسافرتی کیش جنس بدنه کلمن همچون پلاستیکی و استیل میباشد. بدنه این کلمن ها از جنس محکمی برخوردار بوده که با ضربه شکسته نشده و مشکلی برایشان پیش نمی آید.

این کلمن ها در انواع رنگها همچون سفید آبی صورتی و … در بازار عرضه می گردند

کلمن های پلاستیکی دارای یک شیر یا دوشیر میباشند که دو شیر آن بیشترین مشتری را دارد، این کلمن ها را میتوان از پلاستیک فروشی ها و سایت های معتبر اینترنتی سفارش و تهیه نمود در این کلمن ها علاوه بر آب می توان شربت هم استفاده نمود.

کلمن ها در سایز های کوچک متوسط و بزرگ ساخته می شوند، که مشتریان میتوانند بر حسب نیاز و مکان خود از سایز کلمن انتخاب و استفاده نمود در کلمن های فلزی نیز میتوان چای را داغ نگهداری نمود که این کار بیشتر در هنگام مسافرت کردن صورت میگیرد.

لازم به ذکر است علاوه بر چای هم می توان انواع دم نوش های گیاهی هم نگهداری کرد.

بازار صادرات کلمن مسافرتی کیش ترموس

بازار صادرات کلمن مسافرتی کیش ترموس بازار صادرات کلمن در تابستان ها بسیار عالی بوده زیرا در تابستان هوا گرم بوده و مردم نیازشان بیشتر میباشد.

بازار خوب این کلمن ها برای قیمت خوب کلمن ها نیز می باشد این کلمن ها به تمام نقاط کشور صادر مشیوند، که در این کلمن ها می توان آب را در 24 ساعت نیز سرد نگه داشت.

این کلمن ها را می توان در خودرو ها نگهداری کرد و در مسافرت ها مورد استفاده قرار داد کلمن ها چون از وزن سبکی برخورد می باشد و دارای دسته ای پلاستیکی است که افراد می توانند آنها را به راحتی جا به جا و حمل نمایند، از این کلمن ها نیز در مساجد ها هم مورد استفاده قرار میگیرد صادرات این کلمن ها بصورت نقدی و اقساطی نیز بفروش میرسند شیر های این کلمن ها دو نوع میباشند،فشاری و اهرمی که هر کدام یک خاصیت و خوبی دارد که معمولا اهرمی برای بچه های بالای هشت سال هم راحتتر می باشد.

باید توجه داشته باشید که شیر های اهرمی زودتر خراب میشوند،ولی شیر های فشاری از دوام بیشتری از اهرمی ها بر خوردار است.

شیر های فشاری بیشتر برای بچه های زیر هشت سال خوب می باشد که نمی توانند به راحتی آب را هدر داده یا خود را خیس نمایند، خاصیت این کلمن ها این است که می توان به آن شیر هم اضافه نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما